Almost ready - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu Almost ready - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu

Almost ready

Blijf op de hoogte en volg Luz Yaneth

17 September 2014 | Nederland, Rhoon

Nou hierbij even mijn eerste verhaaltje.

Het is bijna zover. Over een paar uur is het zo ver. poeh de zenuwen slaan wel een beetje toe. koffer is gepakt... zoals het er nu naar uitziet ben ik niks vergeten ... (haha maar mij kennende zal ik vast wel iets vergeten zijn)

Ik heb een heerlijk galgen maal op bij vader en moeder :-).

Ik heb gedag gezegd ( afscheid nemen vind ik zo naar klinken) tegen vaders, aangezien hij morgen niet mee kan vliegtuigjes kijken i.v.m. zijn pootje.

Nu hopen dat ik nog een paar uurtjes kan slapen voor dat de taxi :-p voorrijd.

liefs,

  • 20 September 2014 - 18:52

    Gaby:

    Joejoe!
    Have funsies!
    Dikke kusj

  • 21 September 2014 - 21:20

    Tante Inge:

    Ha lieve Yaneth,

    Wat mooi dat je er bent, ik hoop dat je een paar mooie weken hebt en ik zie uit naar je volgende verhaal :).
    Veel liefs, tante Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rhoon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

mijn laatste berichtje in colombia alweer...

11 Oktober 2014

aftellen. .

08 Oktober 2014

met een sjuut de lucht in haha

06 Oktober 2014

Villavicencio

01 Oktober 2014

Een onvergetelijke verjaardag!♡
Luz Yaneth

Ik ben Luz Yaneth van Wolfswinkel. Ik ben 27 jaar geleden geboren in Colombia. Ik ben geadopteerd samen met mijn broer op 2,5 jarige leeftijd door Johan en Annemarie van Wolfswinkel. Ik heb een goede en fijne jeugd gehad. Maar ondanks alles bleef bij mij toch de nieuwsgierigheid naar het "onbekende". De vragen als: waar kom ik vandaan en hoe zijn de mensen daar etc.., Bleven toch altijd parten spelen. Nu eindelijk na 25 jaar heb ik de tijd en geld om terug te gaan naar het land van herkomst. Ik probeer via deze weg jullie op de hoogten te houden van mijn avonturen. Veel kijk en lees plezier ! Liefs, Yaneth

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 5586

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: