Een onvergetelijke verjaardag!♡ - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu Een onvergetelijke verjaardag!♡ - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu

Een onvergetelijke verjaardag!♡

Blijf op de hoogte en volg Luz Yaneth

01 Oktober 2014 | Colombia, Bogota

Hallo volgers,

Ja ja daar is ik weer...... gezellig he?

Nou 30 sept om 5 uur ging de wekker want Anne, Juan en sofi zouden om 6uur bij het hotel zijn om mij op te halen, zodat we door zoude reizen naar San Agustin om Anne en mijn verjaardag te vieren.

Na een moeilijk gesprek via de tel met de receptie ben ik uiteindelijk maar naar beneden gegaan om snel nog een ontbijtje tussen me kaken te vrotten.

il zag ineens de taxi met Anne, Juan en sofi in de spiegel.. kak nu moet ik nog opschieten ook.... vaak zijn ze soort van later haha en nu vandaag op tijd... naah okay snel kpuwen hup koffie naar achter.... kwam er toch een partij drek mee met de koffie ......... dus ik alles maar weer uitgespuugd. .. het personeel vriendelijk bedankt en naar de taxi gehobbeld.

nou daar gingen we dan..... hoppa kaartjes gekocht... en half 8 zou de bus vertrekken en ja hoor kregen nog een flesje sap mee en een karig zakje nootjes en we konden de grote reis starten.....

de eerate helft can de reis verliep goed. Dus ik dacht als dit nou zo goed blijft gaan dan zijn we rond 4/5 in San Agustin!.
Maar dit alles bleek minder waar. We waren om 1 uur op een tussen station wwant de bus reed niet verder!! Prima ander kaartje gekocht om 2 uur zou dede volgende bus gaan... dus ja hoe moet je je tijd opvullen??? Nou gewoon met kip enz ..... hahaha
dus Anne en ik aan de kip! Sofi net verachoond en ja hoor had ze last van haar buikje dua weer verschonen... en ja je geloofd het haast niet paar minuten later heeft dat arme kind weer buikkrampjes.... nu word het toch het zuinig doen met die luiers want ze gaan als warme broodjes over de toonbank! Het was ook wel super super super benauwd en warm dus je kunt het dat arme kind ook niet kwalijk nemen.

Nou 2 uur !! Hup de volgende taxi in!. Gas op die lollie en gaan!!... en gaan ging die zeker pfff.... ben blij dat ik niet voorin zat ben bang dat ik dan ook een boodachap achtergelaten zou hebben pfff...
De route was super super super mooi echt een super kadoo!!! En onvergetelijk! Alleen de wegen waar ze mee bezig waren, waren verschrikkelijk! !!!!@&^^$*( dit omdat dan eerst het tegenoed komende verkeer eerst mocht en dan wij alleen als er na 5 minuten maar een auto was gepasseerd moesten we als nog wachten. ... drama... dit koste zoveel tijd!!! Dit hebben we zeker wel meer dan 6 keer meegemaakt!...
En tot overmaat van ramp kteeg sofietje weer last van haar buikje....@^#^%% £... je raad het al...... de halve bus reis met een stront lucht in de bus gezeten... verschonen ging niet omdat de wegen zo hobbelig waren...
uiteindelijk weer zo'n fijne wegopbreking:-) :-( hebben Juan en Anne sofietje snel verschoond... en tja waar laat je de luier als er geen prullebak in de bus zit.... nou gewoon uit het raam .. achtervolgt door natte doekjes hahaha heb me dood gelachen! !

Nou uiteindelijk kwamen we weer bij een taxi stop plaats.... ondertussen al kwart voor 6 geworden!!! Verteld de taxichauffeur: mijn familie is hier en ik woon hier en om nu nog een half uur te rijden naar San Agustin zie ik niet zitten en een half uur terug. Vinden jullie het goed als ik een taxi voor jullie regel op mijn kosten naar het hotel. ... hebben we maar mee ingestemd!

Nou dat half uur gebeuren was niet bepaald waar... ondertussen waren alle luiers op en hing er gelukkig nog steeds een stront lucht om ons vieren heen... dus Juan aan de taxi chauffeur gevraagd of hij ergens kon stoppen om luiers te kopen voor sofietje. .. en ja hoor daar stopte de chaufie... al rennend de heuvel af naar het winkeltje... kwam die weer terug rennen met tig luiers onder zijn arm.... haha echt geen gezicht! Maar wel super lief.
Nou er zaten nog twee mensen voorin de taxi die afgezet moesten worden ... dus je raad het al die werden eerst afgezet! En uiteindelijk WIJ... pff 20.00 uur!!!! Wat waren wij kapot zeg... maar wat is het hostel super! !! En warm water jeeeeej!!!

En we wilde om 12 uur mijn verjaardag inluiden alleen het werd half 10 dat onz hoofden de kussens aantikten en wij allen in coma raakten... dus tja we hadden 12 uur bijna gehaald haha.

Maar de reis naar Sin Agustin was echt amazing!!♡ ik had het voor geen goud willen missen..... mooiste kadoo ooit!

Vandaag 1 oktober gingen we op pad naar het archeologische park in San Agustin.. in het dorp aangekomen lkkr bij de bakker een eitje gegeten die voor ons gebakken werd heerlijk!
Ik vroeg Anne waar Juan was want die was ineens weg.... ja die moest nog ff naar de apotheek ofiets........ en toen stapte Juan ineens binnen met een doos waar een taart in zat en zo'n feest verlichtinkje hahaha ... vet leuk!

Eerat nog ff Holandia bier ingeslagen om de dorst te lessenn haha... Daarna met de taxi richting het park!!!!... ineens stopte de taxi..... toen zagen we allemaal dingen op de weg een soort van road blok... de taxi chauffeur vertelde ons dat er een staking bezig was..... dit was omdat er op de heuvel een school zit en dat de kinderen al meerdere malen hadden aangegeven dat de weg niet veilig is omdat de auto's daar als gekke rijden... vandaar.. dus wij lopend tevoet verder gegaan.... bleek dat er de rest van de weg er jonguh lui naast de weg in groepjes zaten ... best wel scarry... Anne zei: yaneth ga jij maar rechts lopen... en zo slim als ik ben begreep ik ook dat we absoluut geen NL moesten praten.... Juan zei buenes dias in mijn richting met andere woorden als we langs die gasten zouden lopen ik dat dus moest zeggen zo normaal mogelijk.! Maar ze waren vriendelijk en hadden geen kwaad jegens ons maar toch je bent wel ff gespannen...

uiteindelijk zagen we het park en kregen we een paspoort voor het park wel super grappig.
super mooi en leuk park ... tevens super lkkr weer!!!

Toen we op het hpogte punt beland waren hoorden we allemaal knallen... Juan zei meteen dat dit afkomstig moest komen can die road blok waar wij langs gekomen waren.... en dit bleek dus ook het geval. De politie schoot met van die gas bommen..... Anne legde de parkopzichter uit dat wij via die weg waren gekomen en dat we dus ook terug moesten via die weg. Maar de parkopzichter vertelde dat er nog een weg was en nog sneller ook... byiten de poortstond er al een taxi op ons te wachten... zo'n gele kleine taxi en jawel een sport uitvoering hahahha

Anne en ik hebben in het dorp nog kip gehaald voor mijn verjaardags diner :-) nog ff drankie gedaan... en nu heerlijk slapen!

Al met al een onvergetelijke verjaardag!

Bedankt allemaal voor de felicitaties en paps en mams super fijn jullie stem weer ff gehoord te hebben...

liefs,

  • 02 Oktober 2014 - 07:34

    Suus En Erwin:

    Hoi Yaneth,

    Klinkt als een hele uitdagende reis hoor :) je maakt nog eens wat mee daar.. wat een indrukken moet dit achter laten op jou.

    Je hebt zeker een leuke verjaardag gehad en een om nooit te vergeten.

    We hebben je foto's op facebook bekeken , wat een mooie foto's en een mooie omgeving.

    We kijken uit naar het volgende verhaal.

    Groetjes uit Holland.

    Liefs Suus en Erwin

  • 02 Oktober 2014 - 11:45

    Plonie Van Veen:

    Hoi Yaneth Wauw wat een verjaardag, die zul je niet snel vergeten.
    Nog van Harte Gefeliciteerd.
    De files en wegen in Nederland vallen dus nog wel mee vergeleken wat je daar meemaakt.
    Gelukkig heb je ook mooie dingen gezien!
    Succes en geniet nog even door!
    Ondertussen verhuizen wij Dirk en dat valt echt niet mee want hij zou zo in het programma "HELP MIJN KIND IS EEN VERZAMELAAR" passen!
    Hartelijke groetjes "tante"Plonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

mijn laatste berichtje in colombia alweer...

11 Oktober 2014

aftellen. .

08 Oktober 2014

met een sjuut de lucht in haha

06 Oktober 2014

Villavicencio

01 Oktober 2014

Een onvergetelijke verjaardag!♡
Luz Yaneth

Ik ben Luz Yaneth van Wolfswinkel. Ik ben 27 jaar geleden geboren in Colombia. Ik ben geadopteerd samen met mijn broer op 2,5 jarige leeftijd door Johan en Annemarie van Wolfswinkel. Ik heb een goede en fijne jeugd gehad. Maar ondanks alles bleef bij mij toch de nieuwsgierigheid naar het "onbekende". De vragen als: waar kom ik vandaan en hoe zijn de mensen daar etc.., Bleven toch altijd parten spelen. Nu eindelijk na 25 jaar heb ik de tijd en geld om terug te gaan naar het land van herkomst. Ik probeer via deze weg jullie op de hoogten te houden van mijn avonturen. Veel kijk en lees plezier ! Liefs, Yaneth

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 5588

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: