Villavicencio - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu Villavicencio - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu

Villavicencio

Blijf op de hoogte en volg Luz Yaneth

06 Oktober 2014 | Colombia, Villavicencio

Halooootjes .. daar ben ik weer.

ik ben beland in Villavicencio. De neef van Lizz (een vriendin van mij) woont daar met zijn familie. Ze vonden het geen probleem als ik langs zou komen dus daar ben ik dan. Gisteren hebben we prachtige ver gezichten gezien.. door de bergen gereden manderijnen geplukt en gegeten. Plus de plaatselijke delicatessen. Pan con aroz y aroz con leche... soort van rijst brood en melk met rijst. Het brood was heerlijk maar de melk minder haha niet geel vies maar ook niet super lkkr.
Onderweg zijn we nog bij een tentje gestopt om ijs te eten uit een bakje. Ik had de smaak vanille chocolate hmmmmm heerlijk!!!

Maar we waren de dag begonnen met can die heerlijke bolinieshaha van die soort oliebollen alleen dan zonder krenten maar met een vleugje kaas geloof ik ook zo lkkr. Toen geluncht ... kip met rijst en de typische colombiaanse soep met yucca en platano... banaan.... wel lkkr maar heel machtig haha

vond ik zomaar in de rijst allemaal onderdelen kip. Hahaha mijn gezicht was schijnbaar zo lachwekkend dat Christian de neef van lizz en zijn vrouw en dochter begonnen te lachen..... hahha de gedachten dat dat door mijn eten zat vond ik toch wel erg vies maar heb de rijst gewoon opgegeten... hahaha.

Savonds nog een keer gegeten..... kipfilet zonder pootje hahaha en patat!! En een grote cola 3 liter hahaha geweldig... vandaag gaan we weer op pad .. ze willen me allemaal dingen laten zien en proeven echt super leuk!!!

  • 06 Oktober 2014 - 18:40

    Suus En Erwin:

    Hoi Yaneth,


    Weer zo'n leuk verslag, we beginnen er al naar uit te kijken :)
    het eten klinkt op zich wel lekker ik vrees alleen als Suus een poot van een kip in haar eten zou tegenkomen dat ze volledig zou passen :)

    Geniet van de mooie omgeving en het lekkere eten en we kijken uit naar het volgende verhaal.


    Groetjes Suus en Erwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Villavicencio

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

mijn laatste berichtje in colombia alweer...

11 Oktober 2014

aftellen. .

08 Oktober 2014

met een sjuut de lucht in haha

06 Oktober 2014

Villavicencio

01 Oktober 2014

Een onvergetelijke verjaardag!♡
Luz Yaneth

Ik ben Luz Yaneth van Wolfswinkel. Ik ben 27 jaar geleden geboren in Colombia. Ik ben geadopteerd samen met mijn broer op 2,5 jarige leeftijd door Johan en Annemarie van Wolfswinkel. Ik heb een goede en fijne jeugd gehad. Maar ondanks alles bleef bij mij toch de nieuwsgierigheid naar het "onbekende". De vragen als: waar kom ik vandaan en hoe zijn de mensen daar etc.., Bleven toch altijd parten spelen. Nu eindelijk na 25 jaar heb ik de tijd en geld om terug te gaan naar het land van herkomst. Ik probeer via deze weg jullie op de hoogten te houden van mijn avonturen. Veel kijk en lees plezier ! Liefs, Yaneth

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 5589

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: