aftellen. . - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu aftellen. . - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu

aftellen. .

Blijf op de hoogte en volg Luz Yaneth

11 Oktober 2014 | Colombia, Villavicencio

Saludos lieve volgers..

de dagen tikken nu wel erg snel weg.

Ik zou naar medellin gaan maar dat gaat niet door. ... het weekend zou ik naar melgar gaan ook dat gaat niet door hahaha...

Dus ik blijf gezellig nog een paar dagen in Villavicencio waar ik hartelijk ben ontvangen en me lkkr op me gemak voel...

met " spanglish" komen we een heel end hahaha.... ( spanglish is voor de mensen die het niet begrijpen... een mix tussen engels en spanish hah)
Je lacht je dood als je ons hoort praten.

Gaby was vandaag jarig en was 12 geworden... ze hadden een suprise party georganiseerd heel leuk. Wat is 12 jaar een leuke leeftijd.. haha klinkt al wel heel erg lang geleden voor mij hahhaa.
Het is de bedoeling geloof ik dat iedereen wat zegt tegen de jarige .. althans dat begreep ik ervan. ... wel grappig.

Heerlijke taarten hebben ze hier trouwens. ...

ohw ja ook zo leuk. Wilde ik foto's die ik gemaakt had met mij telefoon op mijn sd kaart zetten denk je ... alle bestanden beachadigd of iets dus chao foto's grrrrrrr

maar goed we hebben nog genoeg andere foto's en sommige waren al op fb gezet dus ach.... moeten we maar weer nieuwe herinneringen maken.

nou ik gaat nu slapen en nog ff paar daaggies genieten van het leven hier. En dan weer lkkr 10 uur vliegen :-( maar jongens en meisjes dames en heren ... ik heb jullie wel gemist hoor ben stiekem ook wel weer een beetje erg blij daf ik weer naar huis mag en kan... bijkomen can alle belevenissen gebeurtenissen belevingen etc...

Nou wie weet tot in NL en of anders nog eerder hier op de site

chao papito's y mamita's

liefs,

  • 11 Oktober 2014 - 09:57

    Suus En Erwin:

    Hey lieve Yaneth

    Jammer dat het niet door is gegaan om naar medellin te gaan. Maar zo te lezen is de hele reis en je verblijf daar al een belevenis om nooit meer te vergeten. Je gaat straks met een mooie grote ervaring rijker terug en je kunt trots zijn op jezelf. Geniet nog even daar en in Nederland horen en zien we graag de rest van je avonturen.
    Liefs Erwin en Suus

  • 13 Oktober 2014 - 22:28

    C. Van Dijk:

    Ha Yaneth,

    Ik heb "stiekem" meegelezen. Wat een mooie verhalen en belevenissen! Wat geweldig dat je nu in je geboorteland geweest bent. Dat doet iets met je. Welkom thuis zal ik maar zeggen, je thuiskomst kan niet anders dan warm zijn! Veel plezier met al je indrukken te delen met je familie hier in Nederland!
    Gods zegen op je verdere levensweg.
    h.gr. Ineke van dijk[schoonzus van t. Inge]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Villavicencio

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

mijn laatste berichtje in colombia alweer...

11 Oktober 2014

aftellen. .

08 Oktober 2014

met een sjuut de lucht in haha

06 Oktober 2014

Villavicencio

01 Oktober 2014

Een onvergetelijke verjaardag!♡
Luz Yaneth

Ik ben Luz Yaneth van Wolfswinkel. Ik ben 27 jaar geleden geboren in Colombia. Ik ben geadopteerd samen met mijn broer op 2,5 jarige leeftijd door Johan en Annemarie van Wolfswinkel. Ik heb een goede en fijne jeugd gehad. Maar ondanks alles bleef bij mij toch de nieuwsgierigheid naar het "onbekende". De vragen als: waar kom ik vandaan en hoe zijn de mensen daar etc.., Bleven toch altijd parten spelen. Nu eindelijk na 25 jaar heb ik de tijd en geld om terug te gaan naar het land van herkomst. Ik probeer via deze weg jullie op de hoogten te houden van mijn avonturen. Veel kijk en lees plezier ! Liefs, Yaneth

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5591

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: