Hace 25 años, 25 jaar geleden - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu Hace 25 años, 25 jaar geleden - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu

Hace 25 años, 25 jaar geleden

Blijf op de hoogte en volg Luz Yaneth

22 September 2014 | Colombia, Bogota

Hallo volgers :-)..

Vandaag is het precies 25 jaar geleden dat ik naar Nederland kwam.
En nu zit ik omgekeerd in Colombia.... Wel super cool.

Gister zijn we een stadje in geweest waar ze een markt hadden. Altijd leuk om te snuffelen en hebbe dingetjes kijken haha kijken kijken niet kopen!!

Op bijna elke hoek van de straat staan wel mensen die mais verkopen en of wafels met kaas,caramel en nog wat zoetigheid... wel super lkkr haha

En uiteraard POLLO (kip) hahaha wat dat betreft zit ik hier qua eten goed!!! en kom ik hoogstwaarsc hijnlijk een paar kilootjes extra meer naar NL haha.

Vandaag lkkr rustig dagje in de winkel en internetten.
En dan snel maar een schema maken betreft de bezienswaardigheden die ik nog wil zien.

Je ziet hier ook veel armoe wat ik best vervelend vind om te zien.
Wat heb ik het dan thuis toch eigenlijk super goed!!!!

Nou tot het volgende boeiende verslag maar weer.

Liefs,

  • 22 September 2014 - 21:03

    Suus En Erwin:

    wat leuk om je eerste verhaal te lezen, zullen een hoop indrukken zijn voor je.. geniet ervan en film en fotografeer alles maar goed voor de mooie herinneringen.

    we kijken uit naar het volgende verhaal

    Liefs Suus en Erwin

  • 22 September 2014 - 21:23

    Neefje Bram:

    Jaaa weet een nieuw verhaal:) Gaaf om zo op de hoogte te blijven van je belevenissen! Wat een reis en een indrukken...!!! Zie uit naar je volgende verhaal!!

  • 22 September 2014 - 21:23

    Neefje Bram:

    Jaaa weet een nieuw verhaal:) Gaaf om zo op de hoogte te blijven van je belevenissen! Wat een reis en een indrukken...!!! Zie uit naar je volgende verhaal!!

  • 23 September 2014 - 15:47

    Mama:

    Lieve Yaneth, ja wij hebben er ook bij stilgestaan dat je alweer 25 jaar in Nederland woont!
    Wat fijn voor je dat je dit nu in Colombia kan herdenken!
    Ook mooi dat het eten zo bij je past en dat je ervan geniet! Je enige zorg is nu wel of je bij terugkomst nog in je nieuwe outfit past....

  • 23 September 2014 - 16:31

    Plonie Van Veen:

    Hoi Yaneth

    Wauw wat een onderneming! Wat fijn dat je je geboorte land nu met eigen ogen kan zien!!
    Ik hoop dat je een mooie tijd mag hebben en dat het een beetje is wat je had verwacht.
    Al zullen er dingen en situaties zijn die je zullen doen schrikken maar ook verrssen! Fijne tijd en tot ziens.
    'tante'Plonie

  • 24 September 2014 - 02:19

    Luz Yaneth Van Wolfswinkel:

    Lieve paps en mams hahah ja dat wordt een uitdaging .. hahha


  • 24 September 2014 - 02:20

    Luz Yaneth Van Wolfswinkel:

    Dank je wel tante Plonie... ik geniet volop!!

  • 24 September 2014 - 02:22

    Luz Yaneth Van Wolfswinkel:

    Suus en Erwin ik heb vandaag hele mooie foto s geschoten

    hahaha met dank aan de lens ;-)

  • 24 September 2014 - 02:22

    Luz Yaneth Van Wolfswinkel:

    Suus en Erwin ik heb vandaag hele mooie foto s geschoten

    hahaha met dank aan de lens ;-)

  • 24 September 2014 - 02:22

    Luz Yaneth Van Wolfswinkel:

    Suus en Erwin ik heb vandaag hele mooie foto s geschoten

    hahaha met dank aan de lens ;-)

  • 24 September 2014 - 02:22

    Luz Yaneth Van Wolfswinkel:

    Suus en Erwin ik heb vandaag hele mooie foto s geschoten

    hahaha met dank aan de lens ;-)

  • 24 September 2014 - 08:55

    Suus En Erwin:

    Hey Yaneth,

    Fijn dat de lens goed van pas komt, als je terug bent komen we graag de foto's kijken

    Liefs Suus en Erwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

mijn laatste berichtje in colombia alweer...

11 Oktober 2014

aftellen. .

08 Oktober 2014

met een sjuut de lucht in haha

06 Oktober 2014

Villavicencio

01 Oktober 2014

Een onvergetelijke verjaardag!♡
Luz Yaneth

Ik ben Luz Yaneth van Wolfswinkel. Ik ben 27 jaar geleden geboren in Colombia. Ik ben geadopteerd samen met mijn broer op 2,5 jarige leeftijd door Johan en Annemarie van Wolfswinkel. Ik heb een goede en fijne jeugd gehad. Maar ondanks alles bleef bij mij toch de nieuwsgierigheid naar het "onbekende". De vragen als: waar kom ik vandaan en hoe zijn de mensen daar etc.., Bleven toch altijd parten spelen. Nu eindelijk na 25 jaar heb ik de tijd en geld om terug te gaan naar het land van herkomst. Ik probeer via deze weg jullie op de hoogten te houden van mijn avonturen. Veel kijk en lees plezier ! Liefs, Yaneth

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 5593

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: