met een sjuut de lucht in haha - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu met een sjuut de lucht in haha - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu

met een sjuut de lucht in haha

Blijf op de hoogte en volg Luz Yaneth

08 Oktober 2014 | Colombia, Villavicencio

Hallo volgers deze wilde ik jullie niet onthouden ..

Begin deze week wers mij al gevraagd door Christian of ik paraglyde zo heet het geloof ik in Nederland. ... ik stoer si si .... dus hun si??? Ik zo ja siii !!

Prima vandaag was het dus zo ver.... sochtends eerst een berg beklommen weer super mooi uitzicht natuurlijk!!! En daarna naar de mirrador gereden om heerlijk te eten te genieten van het uitzicht en de buik te vullen voor de vlucht. Yaneth mirra ... mooi he dat uitzicht... jazeker uhu... de zenuwen gierden door mijn lichaam hahahaha . Me little scarry hahaha.

Nou de meneer was gebeld en was onderweg... nu was het dus wachten op de hombre haha... maar niemand wist hoelaat en met wat hij zou komen...

nou je geloofd het niet. Na een tijdje wachten kwam er een jeepje aangereden... en van het dak werd een grote tas afgehaald. Ik dacht dar zal toch niet die man zijn? .... er lag ook nog een koffertje het dak van de auto dus ik dacht nee dat is niet voor mij. En er zaten meerdere mensen in die auto en er stapten maar een iemand uit. Niet dat il vaak wilde dingen heb gedaan maar vaak is het iets georganiseerd en met meerdere mensen of auto's of noem maar op.... je kent het wel.

Maar de man kwam in de richting van de auto lopen en Christian gooide de grote tas op het dak en maakte het vast. De man stapte in en stelde zich voor. Ja hoor dat was hem echt de man met wie ik de lucht in zou gaan. Naa 10 minuutjes rijden hoger en hoger werden de zenuwen heftiger en heftiger hahahaha wat is het dan moeilijk om cool te blijven hahaha...
nou een maal boven werd de tas van het dak gehaald en deed de man de tas op zijn rug e moesten we hem nog een stukkie volgen nog hoger.... onderweg legde hij alvast uit dat ik moest rennen als hij dat zei en niet atoppen als de grond onder je voeten candaan is ..... de beweging blijven maken dat je rent. Prima!

Boven aangekomen werd de rugzak van de rug gehaald uitgeklapt en tadaaaa een sjuut!! En ik zag nog iets een tuigje iet wat versleten pfff okay dan. Nou meisje kom... helm op je knar... tuigie aan en rennnen tuurlijk!!!! Pfff.

Yaneth foto!!! Nog ff lachen en dan uno dos tres ... ren ren ren ren ren ... wooooooooosh daar ging ik wat een machtig gevoel zo boven die bergen zweven en wat rrn uitzicht!!! De echte mooie foto's en films kan ik er pas in nl op zetten omdat ik uiteraard toch wat vergeten was.... de kabeltjes hahaha .

dus bij deze de amateur foto's haha

chao

  • 08 Oktober 2014 - 21:20

    Plonie Van Veen:

    Yaneth wat een lef!
    Wij hebben deze zomer staan kijken in Frankrijk maar ik zou het waarschijnlijk niet aandurven.
    Maar wat een machtig mooie ervaring om als een vogel boven die bergen te zweven.
    Gelukkig dat alle touwtjes vast bleven zitten.
    Je hebt straks, behalve poepluiers ook nog mooie herinneringen aan deze reis!!

    Veel plezier tante Plonie

  • 09 Oktober 2014 - 10:06

    Mama:

    O, wat ben je toch dapper!!!!! Fijn dat je zo'n mooie vlucht had, maar nog veel fijner dat je het allemaal na kunt vertellen!!!!!!! Ondanks versleten tuigjes e.d.......
    Wat maak je veel mee! We zien er al naar uit om al je verhalen uit je eigen mond te horen volgende week!!!!!! Veel genoegen nog in het verre Colombia!
    Veel liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Villavicencio

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

mijn laatste berichtje in colombia alweer...

11 Oktober 2014

aftellen. .

08 Oktober 2014

met een sjuut de lucht in haha

06 Oktober 2014

Villavicencio

01 Oktober 2014

Een onvergetelijke verjaardag!♡
Luz Yaneth

Ik ben Luz Yaneth van Wolfswinkel. Ik ben 27 jaar geleden geboren in Colombia. Ik ben geadopteerd samen met mijn broer op 2,5 jarige leeftijd door Johan en Annemarie van Wolfswinkel. Ik heb een goede en fijne jeugd gehad. Maar ondanks alles bleef bij mij toch de nieuwsgierigheid naar het "onbekende". De vragen als: waar kom ik vandaan en hoe zijn de mensen daar etc.., Bleven toch altijd parten spelen. Nu eindelijk na 25 jaar heb ik de tijd en geld om terug te gaan naar het land van herkomst. Ik probeer via deze weg jullie op de hoogten te houden van mijn avonturen. Veel kijk en lees plezier ! Liefs, Yaneth

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5598

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: