weer even een berichtje van mij - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu weer even een berichtje van mij - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Luz Yaneth Wolfswinkel - WaarBenJij.nu

weer even een berichtje van mij

Blijf op de hoogte en volg Luz Yaneth

29 September 2014 | Colombia, Bogota

Hallo,

Daar ben ik weer. ff een update.

26 Sept begon ik mijn dag in een van de vele parkjes hier. heerlijk met een boek in de zon. Todat Anne mij een bericht stuurde of ik zin had om naar het centrum te komen. zij was daar al en zou op mij wachten. Aangezien ik de reis naar het centrum al een keer errder had gedaan en met goed vervolg afgelegd ging ik er vanuit dat het mij ook dit keer zou lukken. Anne stelde nog voor om mij op te komen halen. maar lkkr eigenwijs dat ik ben vond dat onzin en niet echt nodig. Dus ik heb mijn boek thuis weggelegd en heb mijn benodigd bijelkaar gezocht en ben op weggegaan naar de bus. Eenmaal in de bus begon de twijfel toe te slaan. zit ik wel in de goed bus? Ben ik hier eerder geweest? Herken ik dit van de vorige keer? kan ik me niet meer herinneren... kak! okay rustig blijven Yaneth je kunt dit vertrouw op jezelf!

Okay gelukkig daar is het busstation zat ik dus toch in de goed bus. okay en nu. Oha ja wat moet ik ook alweer zeggen... snel ff mijn tel erbij. Wat had Anne ook alweer gestuurd? un pasaje por favor. okay onthou.... un pasaje un pasaje un pasaje. Nou daar daar komt tie: Hola un pasaje por favor.... en ja hoor ik kreeg een pasje topi! zo en nu.. bus J70 of J72. J70 reed maar tot 9.00 uur . kak dus dan heb ik J72 nodig. Die stopt wel tig keer meer dan de 70 maar tis niet anders. Hoppa zitten, muziek aan en gas op die lollie en gaan!!!

ik Anne vol trots smssen dat ik in de juiste bus zat onderweg naar haar.
en ja hoor weer die verdraaide twijfel grrr.... de bus reed dan wel een andere route maar ik herkende niks meer van de vorige keer. kak ja hoor zul je zien he dacht ik nog. maar nee Yaneth ook dit kun jij. komt goed.

toen zag ik monserat aan mijn linker hand. die herkende ik dus wel. ik Anne smssen dat ik er over ongeveer 10 min bij haar zou zijn. nou dit bleek dus niet het geval hahha.
Anne smsste nog dat ik eruit moest bij Jimenez maar dat heeft nooit op het plaatjes bij de bus gestaan. dus ineens zat ik bij het eindstation: Las aguas.
de buschauffeur verzocht mij vriendelijk nog dringend de bus te verlaten. Dit heb ik dan ook maar gedaan. haha .

Ik Anne weer gesmst dat het toch niet helemaal goed was gegaan en ik dus ergens in lutjebroek zat.
kon ik de uitgang ook nog niet eens vinden. dus je begrijpt wel lichtelijke paniek..... de ja hoor heb ik weer zin schoot door mijn hoofd. Uiteindelijk de u i tgang gevonden.... ik zet een stap buiten het station en Anne smst neem bus B5 naar Jimenez. .. je bent toch nog niet van het station af??? ... uhm nouuuu eigenlijk wel net! ja hoor.. weer in de rij staan voor een nieuw kaartjes ( wat dus eigenlijk niet nodig was en ik gewoon had over kunnen stappen op een andere bus haha) .

ik in mijn beste spaans iemand gevraagd welke bus ik nodig had. en warempel hij begreep mij en ik hem hahhaa.
nou aardig wat minten later kwam ik dan in het centrum aan. :-)

maar de bus is nooit langs Jimenez geweest dus ik heb ook nooit in de verkerrde bus gezeten... dat was dan wel weer een troost haha.

de terug weg was drama ... zooo druk daar is zelfs het centraal station van Rotterdam niks bij. haha en het was nog niet eens spits uur.!!
via een reuze omweg en tig keer overstappen eindelijk weer in mijn bedje beland.


liefs,

  • 29 September 2014 - 18:29

    Suus En Erwin:

    Hey Yaneth

    Leuk om je Colombiaanse avonturen te lezen. Je hebt een spannende busrit achter de rug maar je hebt het maar wel in je eentje gedaan. Je kunt trots op jezelf zijn.
    We wensen je nog veel plezier en veel mooie en leuke momenten die wij dan weer graag mee lezen ;-)

    Liefs Erwin en Suus

  • 01 Oktober 2014 - 13:48

    Tante Inge:

    Lieve Yaneth,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Een heel goed en gezegend nieuw levensjaar voor jou!
    Bijzonder om het nu bewust in Colombia te vieren!!
    Een fijne dag en hier neem ik er ook een kopje koffie op!!

    dikke knuffel,
    tante Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

mijn laatste berichtje in colombia alweer...

11 Oktober 2014

aftellen. .

08 Oktober 2014

met een sjuut de lucht in haha

06 Oktober 2014

Villavicencio

01 Oktober 2014

Een onvergetelijke verjaardag!♡
Luz Yaneth

Ik ben Luz Yaneth van Wolfswinkel. Ik ben 27 jaar geleden geboren in Colombia. Ik ben geadopteerd samen met mijn broer op 2,5 jarige leeftijd door Johan en Annemarie van Wolfswinkel. Ik heb een goede en fijne jeugd gehad. Maar ondanks alles bleef bij mij toch de nieuwsgierigheid naar het "onbekende". De vragen als: waar kom ik vandaan en hoe zijn de mensen daar etc.., Bleven toch altijd parten spelen. Nu eindelijk na 25 jaar heb ik de tijd en geld om terug te gaan naar het land van herkomst. Ik probeer via deze weg jullie op de hoogten te houden van mijn avonturen. Veel kijk en lees plezier ! Liefs, Yaneth

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 5604

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: